Regulamin konkursu “Super sesja z Profesją!”
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Nazwa akcji: Akcja będzie prowadzona pod nazwą „Super sesja z Profesją”.
- Podmiotem organizującym akcję, zwanym dalej „Organizatorem”, jest Zespół Szkół dla Dorosłych „PROFESJA” w Krotoszynie, mająca siedzibę przy ul. Osadnicza 2A w Krotoszynie, o numerze NIP 621-100-97-39.
Pozostałe definicje:
„Partner” – podmiot (firma), która przeznacza nagrodę dla Uczestnika o określonej wartości – Foto Sebol Sebastian Szostak z siedzibą w Krotoszynie, ul. Mały Rynek 13, o numerze NIP 621-148-45-64.
„Uczestnik” – osoba fizyczna, która wyśle zgłoszenie uczestnictwa w formie podanej w Regulaminie
„Laureat” – osoba fizyczna, która wykaże się największą kreatywnością w finalnym etapie Akcji - Zasięg akcji: Akcja odbędzie się na terenie Wielkopolski. To znaczy, że Kandydatem do wygranej może być każda osoba zameldowana na terenie województwa wielkopolskiego.
- Czas trwania akcji: Akcja rozpoczyna się 14.05.2018r., zakończenie akcji 25.05.2018r. o godz.14.00 .
DANE OSOBOWE
- Uczestnicy Akcji poprzez zgłoszenie udziału wyrażają zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie danych osobowych uzyskanych w związku z organizacją i przeprowadzeniem Akcji przez Organizatora, a także na opublikowanie swego imienia, nazwiska, miejsca zamieszkania na liście zwycięzców. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie lub cofnięcie zgody na ich wykorzystanie uniemożliwia udział lub dalszy udział w akcji. Dane osobowe są niezbędne do przeprowadzenia konkursu i jego rozstrzygnięcia. Uczestnikom przysługuje prawo wglądu do informacji dotyczących danych osobowych, prawo do składania wniosku do organizatora o ich poprawienie oraz prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych.
Zgłaszając udział w konkursie, Uczestnik wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i przekazywanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r.Nr 101, poz.926 z późn. zm.
UCZESTNICY KONKURSU
- Uczestnikami Akcji mogą być wszystkie osoby fizyczne.
- Laureatami Akcji nie mogą być:
– pracownicy Organizatora oraz członkowie ich najbliższej rodziny (tj. małżonkowie, dzieci, wnuki, rodzeństwo, rodzice)
– właściciele, pracownicy oraz członkowie ich najbliższej rodziny (tj. małżonkowie, dzieci, wnuki, rodzeństwo, rodzice) firm: Zespół Szkół dla Dorosłych „PROFESJA” w Krotoszynie, mająca siedzibę przy ul. Osadnicza 2A w Krotoszynie, o numerze NIP 621-100-97-39i Foto Sebol Sebastian Szostak z siedzibą w Krotoszynie, ul. Mały Rynek 13, o numerze NIP 621-148-45-64
- Wzięcie udziału w Akcji jest równoznaczne:
– z akceptacją Regulaminu Akcji,
– ze zobowiązaniem się do przestrzegania zasad określonych w Regulaminie,
– z potwierdzeniem, że Uczestnik spełnia wszystkie warunki niezbędne do wzięcia udziału w Akcji
– z wyrażeniem zgody na wizualizację (zdjęciową) do celów promocyjnych Organizatora oraz Partnera Akcji, co należy rozumieć, jako wyrażenie zgody na publikację zdjęć z sesji w dowolnych materiałach promocyjnych Organizatora lub Partnera bez względu na czas ich publikacji
KOMISJA
- W celu weryfikacji procesu zgłoszeń, wyboru Laureatów oraz sporządzenia protokołu końcowego Organizator powoła Komisję. W skład Komisji wejdą przedstawiciele Organizatora oraz Przedstawiciele Partnera. Komisja oceni odpowiedzi Uczestników w Etapie 2 pod kątem kreatywności.
ZASADY AKCJI
- ETAP 1 – zapisy
Aby wziąć udział w akcji, należy do 23.05.2018r. do godz. 14.00 pod postem konkursowym na profilu Szkoły Profesja na portalu Facebook podać komentarz. -
ETAP 2 – rozstrzygnięcie
Po zakończeniu Etapu 1, które nastąpi 23.05.2018r. o godz.14.00, Uczestnikom na profilu Szkoły Profesja na portalu Facebook Organizator zada pytanie konkursowe: Dlaczego będąc Mamą, lub dlaczego Twoja Mama powinna wygrać sesję zdjęciową?
Odpowiedzi można przesyłać w wiadomościach prywatnych na konto Szkoły Profesja na portalu Facebook w terminie do 25.05.2018 r. do godz. 14.00. Jest to termin zakończenia etapu drugiego. Następnie Laureata wyłoni Komisja powołana przez Organizatora, składająca się z przedstawicieli Organizatora oraz Partnera.
Informacja o wyborze Laureatów zostanie ogłoszona na profilu Szkoły Profesja na portalu Facebook do 25.05.2018 r. do godziny 15.30.
NAGRODY
- Lista nagród oraz Partnerzy:
a) nagroda główna – profesjonalna sesja w studiu fotograficznym Foto Sebol z okazji Dnia Matki w studiu lub w plenerze o wartości 350 zł wraz z foto-książką o wartości 200 zł.
Laureat ma prawo zdecydować, czy wybierze sesję plenerową, czy w studiu.
Termin sesji zostanie ustalony z Laureatem, jednak sesja musi się odbyć nie później niż 31.08.2018 r.
b) dwie nagrody pocieszenia w formie długopisu uznanej firmy o wartości 20 zł.
OGŁOSZENIE WYNIKÓW AKCJI
- Wyniki akcji zostaną opublikowane 25.05.2018r. na koncie Szkoły Profesja na portalu społecznościowym Facebook.
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Reklamacje mogą być zgłaszane przez Uczestników Akcji od dnia rozpoczęcia Akcji, najpóźniej w ciągu 7 dni od daty ogłoszenia wyników Akcji. Reklamacje, które wpłyną po 7. dniu od daty ogłoszenia wyników, nie będą uwzględniane, niezależnie od daty stempla pocztowego.
- Reklamacje rozpatruje Komisja. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres uczestnika, przyczynę reklamacji wraz z jej uzasadnieniem oraz podpis. Reklamacja powinna zostać przesłana listem poleconym na adres: sekretariat@szkolaprofesja.pl
- Reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 7 dni od dnia ich wpływu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin zostanie udostępniony Uczestnikom do wglądu w siedzibie Organizatora oraz jest dostępny na witrynie www.szkolaprofesja.pl. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany zasad Akcji, a co za tym idzie także treści Regulaminu.